Erkekler yatakta ne ister arayışımda karşıma öyle bir bilgi çıktı ki bu bilgi cidden çok işime yaradı. Erkek arkadaşımla aramda sorunlar vardı ve bu sorunlar çoğunlukla yataktan yani cinsel problemlerden kaynaklanıyordu. Problem derken, ikimizin de cinsel sorunu yoktu ama sahip olduğumuz problem sadece birbirimizi tam olarak tatmin edemeyişimizden kaynaklanıyordu. Ben cinsellik konusunda bilgi birikimimin yeterli olduğunu ve onu yeterince tatmin edebildiğimi düşünüyordum. Aptalmışım. Meğer erkekler cinsellik konusunda kadınlardan çok daha fazlasını bekliyormuş, beklentileri karşılanmadığında da bunu dillendirmeyip içlerine atıyorlarmış. Bu bir kadın için gerçekten kötü bir durum. Siz kendinizi iyi ve yeterli zannederken erkeğinizin nazarında durum hiç de böyle değilmiş meğer. Buradan tüm hemcinslerime sesleniyorum; erkeğin boşalmış olması pek bir şey ifade etmiyor, erkeğin %100 tatmin olması bir avuç sıvıdan çok daha ötede bir yerde. Bunu nasıl başaracağınızı anlatacağım.

Erkekler Yatakta Ne İster?

Bizimki gibi toplumlarda bu yanılgı çok yaşanıyor. Çünkü cinselliğin tabu olduğu ülkelerde kadın kısmı cinselliği tam anlamıyla öğrenemiyor. Büyükannelerimiz, erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer demeyi biliyor ama erkekler yatakta ne ister bunu hiçbir yerden öğrenemiyoruz. Erkeğin tam tatmin yaşayamaması ve bunu partnerine sezdirmeden içine atmasının sonrasında ise başkaca sorunlar patlak vermeye başlıyor. Size karşı git gide ilgisi azalıyor, olmadık meselelere sinirli ve fevri çıkışlar yapıyor, telefonları geç açıyor falan filan. Yani başka yerlerden patlak verir hale geliyor. Her bir sonraki sevişmeniz tatsızlaşmaya başlıyor. Siz erkeğin beklentilerini karşılayamadığınızda artık o da sevişirken sizi %100 memnun etmek çabasına girmiyor. Bu hem kendi hem de partnerinin yaşam kalitesini etkiliyor.

En iyi yolun onla açıkça konuşmak olduğunu düşündüm. Uygun bir anda konuyu açtım. Her konuda bülbül gibi şakıyan adama bir haller olmuştu sanki. Önce bakışları değişti, sonra bir şeyler geveledi. Azıcık da olsa gevelediği cümlelerden işime yarar bir ipucu bulmaya çalıştım ama hayır. Söyledikleri hiçbir işime yaramıyordu. Biraz daha üstelediğimde ise konuyu kapatmak istedi. İnanın o an eşcinselliğe mi meyilli acaba diye düşündüm ama bu konuşmamız üzerinden zaman geçip, konu soğuyunca bunun da yersiz bir evham olduğunu anladım çok şükür. Bilmek istediğim tek şey sekste yatakta benden ne istediği neler beklediğiydi. Bu çözümlemeyi onla yapamayacağımı anlamıştım. Onu çok seviyor ve kaybetmek de istemiyordum. Bizim kızlar bu sıkıntımı biliyordu hatta bu hepimizin ortak sorunu gibiydi. Bizim kızlar gurubumuzda evli olanımız da var bekar olanımız da. En sonunda şuna kanaat getirdik; ‘Erkeklerin iç dünyalarında yatakla ilgili bizden bambaşka bir düşünce yapıları var. Hepsi birbirine benziyor ve biz kadınların çoğu da birbirimize benziyoruz. Büyükanne, yani kültür mağduruyuz. Bunu geç anladık.’

Gidişatı değiştirmek için 4 kız arkadaş kolları sıvadık. Bir günü kütüphaneye harcadık. Komedi bir gündü. Kafe buluşmalarımız yerini kütüphaneye bırakmıştı. Erkeklerin yatakta ne isteyebileceği ile ilgili bilgi toplayabileceğimiz her kitaba el attık. Cinsellikle ilgili ne varsa elden geçirdik. Kütüphane yetkilisi eğer istersek kütüphane bilgisayarından da faydalanabileceğimizi söyledi ama kızlardan ikisi bunu daha önce yapmıştı. Birbirine benzeyen, çok da işe yaramayan seksi tavırları madde madde yazarak okuyucusuna koca bir hiç veren web sayfalarıyla vakit kaybetmek istemiyorduk. Bir erkeğin yatakta neler istediğini en doğru haliyle anlatan, ciddi bir kaynak peşindeydik. Göz attığımız ya da daha uzunca okuduğumuz kitaplar genellikle anatomik bilgiler veriyordu. Evet bu bilgileri bilmemiz de çok faydalıydı ama yine de istediğimiz şey tam bu değildi. Size komik gelecek ama tek bir kütüphaneyle yetinmedik. Zaman zaman başka yerlere de gittik. Bizim kızlar kulübü için de hoş bir deneyim oldu bu macera. Tesadüften midir nedir, gülmemize sebep olan o kadar çok şey yaşadık ki hatıra defterimizde hepsi hoş anılar olarak kalacak.

Sonra bir gün Whatsapp gurubumuza bir mesaj geldi. Gönderen Sinem’di. Kızlar bakın ne buldum diyerek bir link yollamıştı. Paparatti isimli bir sayfaya ait Erkekler yatakta ne ister başlıklı kısa bir yazıydı bu.

Tahmin edersiniz ki bu kısa yazı sonrasında Whatsapp’ta ufak çaplı bir geyik döndürdük. Bu yazı Yataktaki Kraliçe ile bizi tanıştıran yazı oldu. Meğer aradığımız şey kütüphanelerde bulunabilir bir kitap değilmiş, e-kitap halinde bilgisayara indirilebilir tür bir kaynakmış. Bu daha iyiydi çünkü bir e-kitap okumak çok daha zevkli ve çok daha güvenliydi. Kimse ne okuduğumuzu göremezdi. Hemen bu e-kitabı indirdik. Sinem ve ben telefonumuza indirdik, Ayla ve Nur ise bilgisayarlarına indirdiler. İsmi bile çok şey anlatıyordu ‘Yataktaki Kraliçe’… Yani yatağın kraliçesi olmuş, cinselliğe dair her şeyi avucunun içi gibi bilen, erkeği için nasıl %100 doyum sağlayabileceğini bilen muhteşem kadın olmalıydı bu. Hepimiz farklı zamanlarda olmak üzere ama en yavaşımızın bile 3 günde okumayı bitirdiği bu kitap bize beklediğimizden fazlasını vermişti. Erkeklerin yatakta neler istedikleri ve çok daha fazlası elimizin altındaydı. Uygulamalara da başladık. Yani kızlar ve ben Yataktaki Kraliçe’nin anlattığı metot ve tüyoları partnerlerimizle geçirdiğimiz özel anlarımızda sırasıyla uyguladık.

Cinselliğe ve sekse bakış açımız öylesine değişmişti ki işte şu başta söylediğim ‘…Ben cinsellik konusunda bilgi birikimimin yeterli olduğunu ve onu yeterince tatmin edebildiğimi düşünüyordum…’ cümlesini burada bir kez daha yazmak isterim. Artık kızlar ve ben hayatımızı iki döneme ayırıyoruz desek yanlış olmaz. Yataktaki Kraliçe’den önce ve Yataktaki Kraliçe’den sonra…

Bunları size neden yazıyorum? Çünkü kendimdeki bu muhteşem değişimi web sayfanızdaki kısa bir makale sayesinde yaşadım. Kızlar da öyle. Eşimiz ya da sevgilimiz olan erkekleri mutlu etme ve dolaylı olarak kendimizin mutluluğunu arttırabilme şansını sayenizde yakaladık. Bilin istedik. Çok teşekkürler. Sevgiler,

Bir okuyucumuzun bize yolladığı e-mail buydu. Siz de “erkekler yatakta ne ister” arayışındaysanız buyrun sizi de Yataktaki Kraliçe ile tanıştıralım. Kitabı incelemek için www.yataktakikralice.com adresine tıklayabilirsiniz.

yataktaki kraliçe incelemek için tıkla

Benzer yazılar;

 

Yorum

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.