Eski sevgiliyi geri kazanmanın yolları – Sevgilinizi geri kazandıracak çok özel taktikleri sıraladık. Bu taktiklerle aşkı yeniden yeşertebilirsiniz.

Şu an nerede, neler yapıyor? Kimlerle, neler konuşuyor? İyi mi, beni özlüyor mu? Bu ve benzer sorular beyninizi yakmaya başlamışsa, kokusu burnunuzdan hiç gitmiyorsa bu yazıyı dikkatle okumaya devam edin. Eski sevgiliyi geri kazanmanın yolları ve yöntemleriyle tanışmış olacaksınız.

Eski Sevgiliyi Geri Kazanmanın Yollarında Yapılan Hatalardan Başlayalım

Eski sevgilisini geri kazanmak isterken yanlış hamleler yaparak onu daha da hızlı kaybeden öylesine çok insan var ki aklınız şaşar. Özlemin ve aşk duygusunun verdiği buhranla, kendince çok mantıklı şeyler yaptığını zannediyorlar ama yaptıkları şeyler hızlıca kaybetmelerine hizmet ediyor farkına varmıyorlar.

Eski sevgilisini yeniden geri kazanmak isteyen bir kişi, öncelikle bu hatalı hamleleri yaşamından çıkarmalı. Çıkarmalı ki böylece yapacağı doğru hamleler işe yarar hale gelsin!

Peki bu hatalı hamleler neler? Hemen cevaplayalım.

  • Sürekli peşinden koşarak onu yeniden sevgili olmaya ikna etmeye çalışmak,
  • Her fırsatta arayıp, mesaj atıp, bir şekilde irtibat kurmaya çalışmak,
  • Onu çok sevdiğini, onsuz yapamayacağı ve benzer cümleleri ona tekrarlamak,
  • Onu, yarattığınız romantizmin içerisine çekmeye çalışmak,
  • Sitem dolu sözler söylemek,
  • Kalp kırgınlığı, kızgınlık, hayal kırıklığı…vs. gibi söylemlerde bulunmak,
  • Sırf aradaki bağı koparmamak için arkadaşmışsınız gibi samimi olmayan tavırlar sergilemek
  • Başkalarıyla kıskandırmaya çalışmak,
  • Dikkatini çekmeye çalışmak

Bunların hepsi, aşık ve özleyen bir insana çok mantıklı gibi görünen ama aslında hiç de doğru olmayan hatalı yaklaşımlardır. Eski sevgiliniz olan kişinin sizden çok daha hızlı şekilde kaçmasına sebebiyet verir.

Eski Sevgiliyi Geri Kazanmanın Yollarında Yapılması Gerekenler

Sabrınızı, metanetinizi korumak ve sessiz kalarak onla bizzat irtibata geçmemeniz gerekir. Bu çok önemli! Bu kısmı başaramayanlar bilmelidirler ki ne yaparsanız yapın onu asla geri kazanamazsınız.

Bu sessiz dönem eski sevgilinizde şu gibi durumlar yaratacak;

  1. Sizin gururlu biri olduğunuzu görecek ve buna saygı duyacak,
  2. Bu sessizliği gizemli bulacak ve gizemin yarattığı çekicilikle zihninde sizle ilgili olumlu duygu ve düşünceler oluşmaya başlayacak,
  3. Bir merak içerisine düşecek ve ‘Neden arayıp sormayı kesti, acaba başka biriyle mi görüşmeye başladı?’ gibi şüphe barındıran düşüncelere kapılacak ve bu şüpheli düşünceler onun psikolojisinde özlem yaratacak.

Peki sessiz bir döneme girmekle yapılması gerekenler bitiyor mu? Elbette hayır. Eş zamanlı olarak yapılması gereken başka şeyler de var. Psikoloji biliminin aşk ilişkilerindeki sorunlar üzerinde yaptıkları keşifleri barındıran Eski Sevgiliyi Elde Et e-kitabını duymuşsunuzdur. Kitabın indirme linklerini bu yazının son satırında göreceksiniz.

“Eski sevgiliyi geri kazanmanın yolları” üzerinde nasıl ve hangi metotlarla ilerleyeceğinizi sıralı şekilde anlatan bu kitabı mutlaka okuyun. Çok faydasını görecek, eski sevgilinizin aşkını kısa sürede kazanabileceksiniz. Kitabı buradan indirebilirsiniz.

Eski sevgiliyi geri kazanmanın yolları

Yorum

  • Aslı

    İyi aksamlar yardımınıza cok ihtiyacım var yaklaşık bir aydır biriyle görüşüyorum ve inanın ona o kadar bağlanmıştım ki taki onun bi Msj atmasıyla herşey bitti ve inanın o kadar cok geleceği evliliği konusuyoduk ki hala deli gibi seviyorum bu onunla konuşmadığım ikinci gecem. Attığı son msjda en yakınların bile sana kefil olamazken ben seninle Zaman’ımı harcayamam kusura bakma yazma bidaha bna Dedi ve inanın ben ne olduğumu sasırdım suan cok çaresizim ve beni her yerden engellemis whatsapp snap instagram hic bir yerden ulaşamıyorum ama unutamıyorumda bide bu kadar onun icin istiareye yatmıştım ben ve 7 gecede hem olumlu uyandım ve rüyamda beyaz seyler gördüm lütfen bana yardım edin ben cok acı cekiyorum ve gercekten unutamıyorum fotograflarımıza bakıp saatlerce aglıyorum ??

  • saliha

    Merhaba ben saliha
    Ben bir adami seviyorum 2 ay felan bi ilisikimiz oldu sonra ilsiklimiz cinsellige gecti yaklasik 2 yildir beraberiz ama sanirim sadece sexs icin benimle beraber bana asik olmasi icin napaliyim yani sevmedigini adim gibi biliyorum yada sexs disinda onunla beraber olamiyoruz ne yapmaliyim yardim edermisiniz

  • İnkoModa Ar-Ge

    Merhaba Aslı, “en yakınların bile sana kefil olamazken ben seninle Zaman’ımı harcayamam” demesine sebep olan şeyler nelerdir?

  • İnkoModa Ar-Ge

    Merhaba Saliha, sadece seks için beraber olan çiftler zamanla kişiliklerini de tanıma imkanı bulurlar. Bu tanıma sonrasında hoşnut oldukları şeyler varsa, yani karakterin çekimine kapılma durumu varsa bu ilişki aşk ilişkisine kolaylıkla dönebilir. Demekki o senin sergilediğin davranış ve yaklaşımlardan yeteri kadar etkilenmemiş ki ilişkiniz seks birlikteliği olarak kalmış. 2 yıl seni tanıması için oldukça uzun bir zaman. Sende beğenmediği şeyleri beğenebileceği hale sokmalısın. Bunları nasıl yapacağını Onu Elde Tut e-kitabından okuyup öğrenebilirsin.
    Sevgiler,

  • Aysun

    Sevgilimle yani eski sevgilimle öfke sorunum yüzünden ayrıldık öfkemi kontrol edemediğim zamanlar kırıcı kelimeler kullandim ona karsi ve ben şuan ne yaparsam yapayım geri dönmüyor Arkadaş olmayı teklif ettim kırk nazla kabul etti ama ben eskisi gibi sevgili olmak istiyorum ne yapmalıyım geri kazanmak için.?

  • İnkoModa Ar-Ge

    Arkadaşlığınız devam ederken yavaş yavaş (acele etmeden) ona öfke kontrolü konusunda değiştiğini göstermelisin. Bunu gördükçe, değiştiğinden emin oldukça ve + Sende sevdiği başka şeyler de varsa yeniden birlikte olma konusunda yumuşayacaktır. Sevgiler,

  • Okadın

    Merabalar, üniversiteden mezun oldum. 1 senedir abim olarak gördüğüm ortak arkadaş çevremle devamlı görüştüğüm biriydi. Ve evli iki çocuk babası. Herşey bi anda oldu birlikte olduk. Sonrasında bi bunalıma girdim vicdan ve ihtiras arasında! 3 hafta boyunca defalarca olduk ve git gide bunun ne kadar yanlış olduğunu ve bu adamlayken kalbimin yerinden çıktığını fark ettim. Görüşmeme kararı aldık tekrar ulaştı bana ama reddettim. 1 ay geçti onu çok özlüyorum benden sonra onu başka bi kadınla gördüm mesaj attım canımın ne kadar acıdığına dair. Bunu sen istedim herşey için çok geç dedi. Şimdi de eşinden bosaniyomus şiddetli bi şekilde tamamen bitmiş. Size sormak istediğim evli olduğu için konusmayi kesmistim sizce benim şuan napmam gerekiyor? 1 hafta sonra tamamen gidicem buradan gelmicem onu göremicem. Nasıl olduğunu çok merak ediyorum gitmeden bi kere onu görmek istiyorum ama son mesajimda terslendim. Lütfen bana yardım edin sizde bi kadınsınız evet yanlış çok alçakça ama bunu ben kendi irademle hissetmiyorum!

  • İnkoModa Ar-Ge

    Merhaba,
    1- Boşandığından emin olmadan irtibata geçme.
    2- Bu ilişkinin hata olduğunu düşünmen ve vicdan azabı sebebiyle ondan ayrılmışsın, dolayısıyla seni terslemek yerine bu duruma anlayış göstermesi daha makul bir yaklaşım olurdu..Bunun üzerine bir düşün..! Çünkü onun kişiliği hakkında sana önemli ipuçları verebilecek bir detay bu.
    3- Dönmemek üzere gidiyorum ve ne olursa olsun onu görmek istiyorum diyorsan; şu kısmı gayet açıkça ona mesaj atman ya da arayarak söylemen yeterli olacaktır diye tahmin ediyoruz. ‘1 hafta sonra tamamen gidicem, gelmicem. Nasıl olduğunu çok merak ediyorum gitmeden son bir kez seni görmek istiyorum.’
    Sevgiler,

  • Aysun

    Merhaba
    Benim 2 sene önce bi ilişkim vardı ve eski sevgilimle 2 sene sonra yeniden bi araya geldik ve bu sefer işler ciddiye bindi evlilik kararı aldık araya aileler falan girdi sevgilim askerdeydi ve ben başlarda biraz kaale almiydm snra bazı hatalarım oldu ama çok büyük bir hata değil arkadaşımla dışarı çıktım.haber vermedim snra öğrendi biz kavga ettik ayrıldık ama snra geri barıştık Sonra askerliği bitti geldi karşılamaya gittim Ailesiyle beraber bi kaç gün onlarda kaldım farklı şehirlerde yaşadığımız için Orda kaldığımda ben normalde alkol içen bi insan değilim ama evde kavga ettik snra dışarı çıktık ben öfkeyle alkol içmeye başladım snra kendimi kaybetmişim ve sinir krizi geçirmişim hiç bisi hatrlamiyrm ve gözlerimi bi sabah hastahanede açtım ve benim heryerim morlar içindeydi damarım falan patlams iğne yaparken söylediklerine göre yani ailesinin anlattığına göre beni zaptedememisler 7 kişi sıkıyoruz diye morarmis her yerim snra ailesine küfürler etmişim ama ben inanın tek bi kare bile hatrlamiyrm anlattıklarına göre neyse ben gittim ailesinden özür diledim snra herşey düzeldi ama ailesi beni istemiyor şuan öfke problemim yüzünden ve ben defalarca aradım haftalarca agladim geri donmedi 3 gün önce beni aradı gece saat 3 tu ben açtım alkol içmiş ve bana napiysn dedi iyiyim dedim bi süre sessiz kaldım snra sen dedim iyiyim dedi ne oldu dedim Bana sonra seni köpek gibi seviyorum sensiz yapamıyorum sana söylemem gereken şeyler vardı alkol içmem lazımdı şimdi söylüyorum ben ailemle senin aranda kaldım ne ailemi secebildim ne seni dedi ama şuan kimse umrumda değil ne ailen ne ailem dedi ben seni gerçekten çok seviyorum seni kimseye bırakmam falan dedi senden tek istedigim bana bidaha boyle bisi olmuck ofkem olmuck de dedi bende bundan snra bidaha ofke problemim olmuck dedim snra ben kafan güzel seninn ne konuştuğunu bilmiyosn dedim bana evet kafam güzel ama ne konustugumu biliyorum dedi ve seninle evlencm dedi snra konuştuk falan işte baya bi bisiler anlattı ama 2 kelimesinden biri seni köpek gibi seviyorum du ve bana dedi ki oraya geldiğimde gel desem.herseyi bırakıp bana gelirmisin dedi yani kaçalım dedi bende seviyorum çok seviyorum hemde evet dedim snra anneme söyledim bana böyle böyle diyo diye benim ailemde ne kadar kızgın olursa olsun ona annem dedi ki madem ailesi istemiyo gelsin düğününüzu ben yaparim öyle saçmalıklar yapmayın dedi biz şuan konuşuyoruz sevgiliyiz yani ama işin içinden cikalamick bi durumdayim ailesi beni istemiyor ve benim ailem de eğer kacarsan seni redderim insan gibi düğününüzu ben yaparım diyorum dedi şuan msjda konuşurken eskisi gibi değiliz ama aşkım falan diyo yinede ama fazla umursamıyo beni msj atmadn atmıyor msjima yarım saat snra cvp veriyor alttan alıyrm onunda kafası karışık çünkü sizce ne yapmaliyim yarın buraya gelick konuscaz herşeyi öfke problemimiz ortadan kalkick ve sorun da kalkmış oluck aramızdaki ama aileler konusunda ne yapmalıyız ben isterim ki 2 tarafında aile rızası olsun Onun ailesi beni çok seviyo hemde çok ama istemiyo işte sizce ikna olur mu ailesi bizim.evlenmemize ve biz gizli.nikah kiyicaz eğer Allah nasip ederse o zman kimse tek laf edemez ailemden dedi Sizce napiym lütfen yardım edin

    Teşekkürler

  • zeyneppppp

    Merhaba. Ben Zeynep. Sorunum şu çok yakın ailecek görüştüğümüz insana karşı zamanla duygularım yoğunlaştı bi süre sonra o da bana karşı duygularını itiraf etmesi üzerine ilişkiye başladık. Çok mutluydum daha doğrusu mutluyduk ama malesef çok uzun sürmedi bitirmek zorunda kaldık. Severek ayrildik yani ?O sinirle bir daha görüşmek istemedim ama ailecek ve arkadas cevresi olarak yoğun görustugumuz için mecburen durum yine eski arkadaslik halini aldi. şuan kalbim ona karşı deli gibi aşık gorunce bile nefesim kesiliyor. O da bana karsi cok ilgili galiba şuan arkadaşlik oyunu oynuyoruz? bilemiyorum duygulari nasil ne yonde cozemiyorum kafayi yemek uzereyim bana karsi hislerini nasil anlayabilirimm ??

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.